16 noiembrie 2010

Duarte Freitas: "Venim la Constanţa să ne jucăm şansa!"

La finele meciului dintre Madeira Andebol SAD şi Tomis Constanţa (27-27), prima manşă a turului trei din Cupa Cupelor, niciunul dintre antrenori nu era mulţumit de rezultat, dar considerau că rezultatul este echitabil. Tehnicianul gazdelor, Duarte Freitas, a recunoscut că a avut ocazia să urmărească mai multe dintre mediurile Tomisului din acest sezon, inclusiv cel de la Cluj. "Am urmărit echipa română, graţie transmisiunilor postului Digi Sport, reuşind astfel să desluşesc stilul de joc al Tomisului. Acest lucru cred că s-a văzut şi astăzi, când am reuşit să le surprindem pe românce în multe momente ale jocului". În privinţa faptului că echipa sa a condus pe final cu cinci goluri, dar nu a reuşit să câştige, antrenorul portughez a declarat: "Desigur, faptul că nu am câştigat un meci în care am condus, pe final, cu 25-20, are darul să ne lase o urmă de tristeţe. Totuşi, să nu uităm că, la rândul nostru, am revenit în joc, după ce româncele păreau să deţină controlul. Asta mă face să spun că rezultatul de egalitate este echitabil". Un rezultat ce pune Tomisul în postură de favorită la calificarea în optimi, dar care nu spulberă definitiv speranţele insularelor. "Am arătat un handbal competitiv astăzi. Pot spune că ne-am ridicat la nivelul experimentatei echipe române, iar acest lucru ne face să mergem cu încredere în România şi să ne jucăm şansa, de la egal la egal!", a mai spus Duarte Freitas.
La rândul său, Ion Crăciun părea să conştientizeze că echipa sa a dat singură cu piciorul şansei de a tranşa calificarea încă din tur, dar, pe de altă parte, ar fi putut să piardă la o diferenţă la care nici cel mai pesimis  suporter nu s-ar fi aşteptat. "Din păcate, nu am făcut un meci foarte bun. Am făcut greşeli cât pentru un sezon întreg, iar când teama unui rezultat nefavorabil ne-a făcut să jucăm la nivelul de care suntem capabili nu am avut continuitate. Am alternat momentele bune cu cele în care jucătoarele mele păreau că se află la un concurs de aruncări la poartă! Concluzionând, a fost un meci pe care trebuia să-l câştigăm la o diferenţă clară, dar pe care am fi putut să-l pierdem la o diferenţă care nu ne-ar fi onorat. Din acest punct de vedere, rezultatul este echitabil", a declarat antrenorul Tomisului. Fără a căuta o scuză pentru momentele modeste din jocul constănţencelor, Ion Crăciun a menţionat că oboseala şi-a pus amprenta pe evoluţia unor jucătoare de bază. "Programul încărcat din ultima săptămână, ce a cuprins meciurile grele cu Oţelul Galaţi şi Universitatea Cluj, precum şi drumul parcurs, 14 ore până la Cluj şi alte 20 până în Madeira, au lăsat urme. Mai grav este faptul că Mihaela Pîrîianu şi Andreea Tîlvîc s-au accidentat şi ne va fi greu să le recuperăm până la ora returului". Tomitanele au revenit acasă luni dimineaţă, după alte 26 de ore de mers cu avionul (Funchal - Lisabona - Budapesta) şi autocarul (Budapesta - Constanţa), iar marţi după-amiază au programat primul antrenament. "Am fost inspiraţi să programăm meciul duminică, pentru că avem o zi în plus pentru a pregăti returul. Acum avem înregistrarea jocului tur şi vom putea analiza jocul adversarelor noastre. Sper să le găsim slăbiciunile şi să le speculăm!", a mai spus Crăciun.
Partida retur dintre Tomis Constanţa şi Madeira Andebol SAD este programat duminică, la Sala Sporturilor din Constanţa, cu începere de la ora 11.00.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu