3 octombrie 2010

Declaraţii după meciul Tomis Constanţa - HC Zalău 30-20 (15-10)

Ion Crăciun (antrenor principal, Tomis): "Zalăul este... Zalău, o echipă puternică, iar noi le-am tratat cu respect şi am pregătit meciul în cele mai mici amănunte. Jocul ne-a dat satisfacţie, tot ceea ce am pregătit la antrenamente ne-a ieşit. Practic, nu ne-au putut surprinde cu nimic, iar debutul bun de joc ne-a uşurat misiunea. Mă bucură faptul că am reuşit să o recuperăm pe Andreea Tîlvîc, este o jucătoare foarte importantă în angrenajul echipei. Deasemenea, mă bucură evoluţia Ralucăi Borodi, care, pe final, a suplinit-o cu succes pe Mihaela Smedescu. Amintirea meciului cu CSM Bucureşti m-a făcut să fiu reţinut şi, personal, rămân cu regretul că nu le-am oferit şansa să joace lui Iovănescu şi Cîrstea, două jucătoare în care am încredere şi pe care le aştept să crească în perioada următoare. Nu în ultimul rând, un cuvânt de mulţumire publicului din Medgidia, pe care l-am simţit alături de noi, atât astăzi, cât şi în meciul cu CSM Bucureşti".

Cristina Zamfir (jucătoare, Tomis): "Suntem foarte bucuroase pentru victorie, pentru modul clar în care am câştigat. Jucăm din ce în ce mai bine şi începem să culegem roadele muncii de la antrenamente. Trebuie să continuăm la fel şi, cu siguranţă, vom mai trăi astfel de momente frumoase."

Gheorghe Tadici (manager general, HC Zalău): "Fără combativitate în apărare sigur că nu se poate juca. Au avut tot ce le trebuie şi odihnă şi alimentaţie şi pregătire. Mai degrabă, e vorba de probleme de atitudine şi de mental". (declaraţie pentru Digi Sport)

Mariana Cristoaica (jucătoare, HC Zalău): "A fost un meci în care nu ne-a intrat mingea în poartă, nu ne-am îndeplinit obiectivul, nu am ştiut să ne impunem în faţa lor, deşi trebuia să jucăm mult-mult mai bine. Ne-am grăbit cu aruncările la poartă, aruncări nepregătite".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu